גולד המכללה הכלכלית בע"מ
הרצאות, סדנאות , קורסים , ספרים וקלטות בנושאי כלכלה ומשפט
רח’ יוחנן הסנדלר 15, חיפה | טלפון: 04-8110007 | goldcollege@gmail.com | gold-c.co.il

חשיפת מוצרים בפני המתחרים – עוד טרם הגעתם לשוק: Samsung vs. Apple

השופטת הפדראלית Lucy Koh  בסאן חוסה, ארה"ב, מאלצת את חברת Samsung לחשוף בפני חברת APPLE חלק מן המוצרים שלה העומדים לצאת לשוק. זאת, מפני החשש של הפרת פטנטים השייכים לאפל. הפסיקה היא תוצאה של תביעה מחודש אפריל השנה בה חברת אפל מאשימה את סמסונג בהעתקת עיצוב האייפון והאייפוד בחלק ממוצריה. 

באמצעות צילומים וראיות נוספות, חברת אפל שכנעה את השופטת לוסי קוך כי סמסונג מעצבת את מוצריה כדי לדמות אותם למוצרים שלה.
סמסונג תצטרך להגיש לבדיקה את דגמי ה-Galaxy S II, את דגמי ה- 10.1 ו-8.9 של Galaxy Tab, ה-Infuse 4G ו- Infuse 4G LTE. רק צוות הרישוי של אפל יוכל לבדוק את המוצרים ולא צוות המהנדסים – זאת, מפני החשש של הפרת פטנטים השייכים לסמסונג.

הפסיקה עשוייה להוות תקדים למקרים נוספים בהם מפר פוטנציאלי של פטנט ייאלץ לחשוף את סודותיו המסחריים והעיצוביים-מדגמיים בפני מתחריו – אך לא את סודותיו הטכנולוגיים-פטנטיים.

קבעו שיחת יעוץ ראשונית בנושא חשיפת מוצרים והפרת פטנטים וסימני מסחר, והגנה על סודות מסחריים לד"ר מרגנית גולדרייך, עורכת פטנטים, מייסדת ומנהלת חברת גולד פטנטים בע"מ, בטלפון: 04-8110007 או השאירו פרטים כאן.

איפה אנחנו?

הנחיות הגעה

מכיוון צפון, נהריה או הקריות

מרחק נסיעה של כ-4 דקות מלב המפרץ, וכ-9 דקות הליכה.
פונים שמאלה ברמזור אחרי קניון לב המפרץ לרח' האשלג, ממשיכים ישר ועוברים את הכיכר הראשונה, פונים ימינה ברחוב יעקוב מושלי, ונוסעים ישר עד הכיכר הראשונה, הרחוב החוצה הוא יוחנן הסנדלר , חונים בצד ימין לפני הכיכר.

מכיוון דרום או הצ'ק פוסט

מרחק נסיעה של כ-6 דקות מהצ'ק פוסט, כ-18 דקות הליכה מהצ'ק פוסט.
נוסעים ישר לכיוון צפון, הקריות או נהריה, עוברים את הצומת המרכזית שהיא ההצטלבות של דרך העמקים ושדרות ההסתדרות, ומיד אחרי כ-200 מ' מצומת זו פונים ימינה ברח' האשלג. ממשיכים ישר ועוברים את הכיכר הראשונה, פונים ימינה ברחוב יעקוב מושלי, ונוסעים ישר עד הכיכר הראשונה, הרחוב החוצה הוא יוחנן הסנדלר , חונים בצד ימין לפני הכיכר.

יוחנן הסנדלר 15, ת.ד. 25267, חיפה 31251